Sağlık

Cinsel gücü arttıran diyet listesi

Sağlığınızı iyileştirmek ve aynı zamanda cinsel organlara kan akışını arttırmak için ) siz ve partneriniz sağlıklı cinsel hayatınızın keyfini uzun seneler çıkartabilirsininiz. İşte size uzun yıllar cinsel gücünüzü formda tutmanıza yardımcı olacak diyet listesi…

Tipik bir romantik yemek deyince genellikle aklımıza, seksin değil de tam olarak iyi bir uykunun reçetesinde olması gereken, şarabı ve kalın sulu bifteği içeren bir yemek ve devamında bol çikolatalı tatlı gelmektedir.

Düşük yağ, düşük kolesterollü cinsel gücü arttıran diyeti uygulayarak ve biraz egzersiz yaparak (sağlığınızı iyileştirmek ve aynı zamanda cinsel organlara kan akışını arttırmak için) siz ve partneriniz sağlıklı cinsel hayatınızın keyfini uzun seneler çıkartabilirsininiz.

Bu diyet aşağıdakiler sayesinde yardım eder:

– Eğer herhangi bir şey genel sağlığınız için iyi ise aynı zamanda cinsel hayatınız içinde iyidir. Bu yüzden bu diyet daha dinç hissetmeniz için az yağlı ve iyi dengelenmiş besin seçenekleri içermektedir.

– Afrodit’in suda doğduğu söylenir dolayısıyla da birçok deniz besini afrodizyak olarak isimlendirilmiştir. Bu beslenme planı, hisleri harekete geçirecek lezzetli deniz besinleri içermektedir.

– Biber, cumin, arnavutbiberi gibi baharatlar vücudu ısıtırlar. Bu diyet ısıyı arttıracak baharatlar içermektedir.

Kahvaltı

Birinci seçenek:
– Pudra şekerine batırılmış çilek
– Taze sıkılmış portakal suyu
– Omlet

İkinci seçenek:
– Greyfurt üzerine maraşino kirazı
– Kızarmış ekmekler üzerinde kırmızı soğanlı, yağsız krem peynirli ve marullu, tütsülenmis somon
– Taze çekilmiş kahve

Üçüncü seçenek:
– Pankek
– Taze kiraz
– Greyfurt suyu
– Cappuccino

Öğle

Birinci seçenek:
– Çilek tutkusu çorbası
– Tam tahıllı peynirli kraker
– Zeytinyağlı kuşkonmaz salatası
– Taze armut

İkinci seçenek:
– Nicoise salatası
– Tuscan ızgarada sarımsaklı ekmek
– Yağsız çikolatalı brovni

Yazar hakkında

Alkan Kaya

Yorumla

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.